Методична тема школи:
Формування громадянської свідомості учнів через навчання і виховання
Тема ШМО:
Впровадження інноваційних технологій в роботу початкової школи
Тема вчителя:
Використання мультимедійних технологій в початковій школі
Перспективний план роботи:
- Вивчення методичної бази з проблемної теми
- Втілення ідей вчителя в роботі з проблемної теми
- Розвиток педагогічної творчості з методичної теми
- Розгляд досягнутих результатів з теми.
- Підбиття підсумків з проведеної роботи.
Принципи, правила, напрямки роботи:
Те, що я бачу, я пам’ятаю.
Якщо я чую, бачу, обговорюю, роблю, -
Я здобуваю знання і навички.
Якщо я передаю знання і досвід іншим,
Я стаю майстром.
Тема самоосвіти:
"Використання інтерактивних методів навчання
в початковій школі"
Моїм творчим кредо є реалізація прогресивних методів навчання, які можуть забезпечити високий рівень засвоєння учнями вивченого матеріалу; зробити так, щоб навчання для дітей не було тягарем, а диктувалось їх внутрішньою потребою і бажанням здобувати знання. Безперечним є той факт, що серед таких методів провідне місце займають інформаційні та телекомунікаційні технології. З огляду на це, розширились і складові навчального процесу – до традиційних (вчитель, підручник, дошка) додався комп’ютер. В той же час він, стає більш вимогливіший до подачі матеріалу. Крім того, використання інформаційних технологій стимулює інтерес та допитливість учнів. Тому тема, над якою я працюю, є «Використання можливостей ІКТ з метою підвищення ефективності на уроках».
Особливу увагу приділяю використанню на своїх уроках інформаційно-комунікаційних технологій навчання (ІКТ). Серед форм і методів навчання перевагу надаю таким, які формують в учня основи критичного мислення, а саме: вміння мислити, відповідальність, формування самостійних суджень. Цьому сприяє використання інтерактивних методів і прийомів навчання : «мозковий штурм», «аукціон»,творчі завдання, розгадування кросвордів, практичні роботи. Серед технологій навчання особливе місце в моїй практиці займає проектна діяльність. Дана форма роботи з учнями веде до активізації їх пізнавальної діяльності, розвитку творчого мислення, спонукає їх до самостійної пошукової роботи.